מאי 28, 2018
דיקור סיני כטיפול טבעי למיגרנות

אלו שסובלים ממיגרנות יודעים היטב להבדיל בין כאב ראש קל שחולף מיד עם משככי כאבים פשוטים לבין כאבי ראש חזקים של מיגרנות. הבשורה הטובה שלי בעבור אלו הסובלים ממיגרנות היא אפשרות של טיפול טבעי יעיל בבעיה. טיפולי דיקור סיני ידועים היטב כבעלי השפעה מדהימה במקרים של מיגרנות.

אם אתם מרגישים שלא תוכלו לסבול עוד התקף מיגרנות – הגיע הזמן לטפל בבעיה. משככי כאבים רגילים לרוב אינם מסוגלים לתת מענה מלא ולא ימנעו התקפים בעתיד. דיקור סיני לפי הפרוטוקול הטיפולי הייחודי שלי יודע להציע לכם אלטרנטיבה של טיפול טבעי ללא שימוש בתרופות. טיפולי דיקור סיני בקליניקה הצליחו להביא להעלמות המיגרנות למטופלים רבים (גברים ונשים, צעירים ומבוגרים).

מהי מיגרנה?

ידעתם כי כאב ראש מסוג מיגרנה הוא כאב הראש הנפוץ ביותר בעולם? בני האדם סובלים ממיגרנות מזה אלפי שנים במהלכן פותחו לא מעט שיטות טיפול. דיקור סיני משמש לטיפול במיגרנות מזה שנים רבות בכל העולם. הרפואה הקונבנציונלית יודעת להציע טיפול חלקי בלבד למיגרנות כאשר עיקר הטיפול מתמקד בהקלה על הכאב.

במהלך התקף של מיגרנה מקור הכאב הוא התרחבות של כלי דם במוח הגורמת לגירוי קולטני הכאב. לרוב, כאב הראש יופיע בצד הראש או מאחורי העין. יש המדווחים על כאב בליווי בחילות, הקאות ורגישות לאור. ישנה העדפה של רבים לשהות בחדר שקט וחשוך עד לרגע בו הכאב חולף. התדירות של הכאב, משך הכאב ועוצמתו אינם זהים בין כל הסובלים מהבעיה. יש המספרים על כאב ראש חזק וקצר ויש המדווחים על כאב מתמשך של שעות ארוכות ואף מספר ימים.

גורמים של מיגרנות

1. סיבות הורמונליות (בעיקר אצל נשים).
  2. השפעה גנטית.
  3. צריכה מרובה של קפאין, משקאות אלכוהול, מוצרי חלב עתירי שומן.
  4. שינויי מזג אוויר, צמא, רעב, עייפות
  5. שהייה ממושכת במתחמים ממוזגים.
  6. ועוד

איך רפואה משלימה מטפלת במיגרנות?

מומחים בתחום הרפואה המשלימה עם דגש על דיקור סיני רואים את האדם כמכלול אחד שלם. הם מתכננים את הטיפול בכל בעיה רפואית או נפשית תוך התייחסות לרבדים רבים בחיי האדם. הטיפול מתוכנן תוך התייחסות למצב רגשי, מחלות רקע, מחלות עבר, תזונה, אורח חיים, משקל ועוד.

דיקור סיני מצליח לגרום לגוף להתאזן, להפריש חומרים המשמשים משככי כאבים טבעיים ומשפרי מצב רוח. הטיפול נעשה תוך שימוש במחטים זעירות בלתי מורגשות. כבר לאחר הטיפול הראשון יורגש שינוי לטובה בעצמת הכאב ובתדירות נמוכה יותר של התקפים. הטיפולים מומלצים במקרים של כאבי ראש בכל גיל.