דיקור סיני למיגרנה
Acupuncture for migraines

דיקור סיני למיגרנה. הטיפול שיעלים את המיגרנות מהראש

כאבי ראש ובמיוחד אלה שמוגדרים כמיגרנות הם כאבים נפוצים מאוד. כולנו מחזיקים בבית משככי כאבים הנמכרים ללא מרשם רופא על מנת לתת מענה לאותם כאבי ראש פתאומיים. כ-30% מהאוכלוסייה סובלים מכאבי ראש באופן קבוע כאשר התופעה נפוצה יותר בקרב נשים. טיפולי דיקור סיני לכאבי ראש עולים על הפרק כאשר כאבי הראש הופכים תכופים יותר וכאשר מדובר במיגרנות. אצלנו בקליניקה תוכלו למצוא טיפול טבעי נטול תופעות לוואי לכל סוגי כאבי הראש וכמובן למיגרנות.

סיבות נפוצות לכאבי ראש

1. מתח בשרירים באזור הצוואר, הגב והכתפיים.
  2. מתח רגשי.
  3. מצבים של לחץ דם גבוה.
  4. בעיות שיניים.
  5. זיהומים ומחלות אוזניים.
  6. גידולים.

כאבי הראש הפוגעים בצורה המשמעותית ביותר באיכות החיים הם כאבי מיגרנות. אלו הם כאבי ראש חזקים וכרוניים המופיעים באופן פתאומי. התקף של מיגרנה יכול להימשך כמה דקות, כמה שעות ואף כמה ימים. יחד עם כאבי הראש נפוצים גם תסמינים של הפרעות בראייה, סחרחורות, בחילות, סף סבילות נמוך לרעש.

דיקור סיני למיגרנה

תחילה חשוב לנו שתדעו שישנו קשר ישיר בין התזונה שלכם לבין כאבי הראש שלכם. נסו להפחית משמעותית צריכה של גבינה צהובה, מוצרי דיאט, קפה, שוקולד ויין אדום על מנת להקל על כאבי הראש. טיפולי דיקור סיני למיגרנות ניתנים בקליניקה על מנת להביא להקלה מהירה בכאב, לטפל בגורמים לכאב ובמיוחד למנוע התקפים חוזרים. השלב הראשון בדרך לריפוי המיגרנות שלכם הוא שלב האבחון. זהו השלב בו נאבחן האם מקור הכאב הוא עודף באנרגית יאנג, מתח שרירים ועוד. בהתאם לאבחון נקבעת תכנית הטיפול ונבחרות נקודות הדיקור.

המטרה הראשית של טיפולי דיקור סיני למיגרנה היא איתור חוסר האיזון בגוף וטיפול בו. על מנת לתת את הטיפול הנכון ביותר לכאבי הראש שלכם נבקש מכם להצביע על מיקום הכאב ואופי הכאב. בהתאם לאזור הכואב בראש ניתן יהיה לקבוע היכן מקור הבעיה בגוף.

כיצד מתבצע הטיפול?

הצבת המחטים הזעירות בנקודות שנבחרו מתבצעת בטכניקה מהירה ועדינה. הטיפול אינו כרוך בכל כאב או תחושת אי נעימות. על המחטים להישאר במקומן חצי שעה עד שלוש רבעי שעה. עם סיום הטיפול יוסרו המחטים ואתם תרגישו הקלה. המטופלים בקליניקה מספרים על שיפור משמעותי בתחושה הכללית עם כל טיפול.

נקודות הדיקור העיקריות המשמשות לטיפול בכאבי ראש הן : נקודת העין השלישית (בין הגבות), נקודות לצד הנחיריים, נקודת "האור הבהיר" בחלק התחתון של הגבה, נקודת "אחוזת הרוח" בחלק האחורי של הראש, נקודת "בריכת הרוח" בצמוד לבסיס הגולגולת, נקודת "הכתף הטובה" באזור עמוד השדרה, נקודת "איחוד העמקים" בין האגודל לאצבע.

מחקרים מדעים הוכיחו מעל לכל ספק את יעילות הדיקור הסיני לטיפול במיגרנה. היעילות של הטיפול בקליניקה אפקטיבי ומהירה יותר מזו של משככי הכאבים. אם אתם סובלים ממיגרנה ברגע זה או באופן כרוני, אני מזמין אתכם לייצור קשר ולתאם פגישת טיפול.

דיקור סיני למיגרנה דיקור סיני להרזיה פיברומיאלגיה דיקור סיני מחלות מעי דלקתיות - קרוהן וקוליטיס - דיקור סיני איך לבחור מטפל בדיקור סיני דיקור סיני מחיר בלוג דיקור סיני דיקור סיני לכאבי גב דיקור סיני לפוריות בעיות עיכול תמונות מהמרפאה רפואה סינית מה זה דיקור סיני? אודות מחלות דיקור סיני ברמת אביב, וגם בראשון לציון. שאלות ותשובות 054-5721258 יעוץ טלפוני חינם דף הבית המלצות מטופלים טיפים ביטוח בריאות רפואה משלימה במרפאה כלים ושיטות במרפאה שאלות נפוצות במרפאה