מחלות מעי דלקתיות – קרוהן וקוליטיס – דיקור סיני

דיקור סיני למחלות מעי דלקתיות

סובלים ממחלות מעי דלקתיות כרוניות? הדיקור הסיני יכול לעזור לכם בחיזוק מערכת העיכול, שיפור תפקודה והחזרת מערכת העיכול כולה לפעילות תקינה.

Inflammatory bowel disease Crohn's disease and colitis - Acupuncture

הגורמים למחלות מעי דלקתיות הם בחלקם גנטיים, בחלקן נובעים מתזונה לקויה ובחלקם תוצר של אורח חיים מתוח ולחוץ וכמובן שילוב של כל הגורמים האלה.

תזונה עשירה במוצרי חלב, קמח לבן, סוכר, שומנים ואלכוהול פוגעת בחיידקי המעיים הטובים, מחלישה אותם וגורמם להתפתחות של מחלות. מחלות מעי דלקתיות נוטות להחמיר בתקופות של לחץ נפשי, משברים רגשיים, תקופת בחינות ועוד. הקפדה על אורח חיים בריא יחד עם טיפולי דיקור סיני יסייעו בשמירה על מצב רוח טוב ורגוע. כבר במהלך טיפול הדיקור הראשון תבחינו בשיפור במצב הרוח. טיפולי דיקור סיני מעודדים הפרשת חומרים משככי כאבים ומשפרי מצב רוח בגוף.

כיצד מטפלת הרפואה הסינית במחלות מעי דלקתיות?

השלב הראשון יהיה הרכבת תכנית טיפול בהתאם לאבחון אותו נבצע. האבחון חיוני להבנת הסיבות העמוקות למחלה ולאיתור נקודות הדיקור המתאימות ביותר. יחד עם טיפולי דיקור סיני מציעה הרפואה הסינית גם טיפול תזונתי וטיפול בצמחי מרפא. בעבור כל מטופל תורכב תכנית טיפול משלו על בסיס התסמינים שהוא מציג.

רפואה סינית משמשת להקלה על תסמינים פעילים של מחלות מעי דלקתיות ולמניעה. תוך שמירה על תזונה נכונה ואורח חיים רגוע תוכלו להשאיר את המחלה במצב לא פעיל (רמיסיה) למשך תקופה ארוכה. אחרי ביצוע סדרת הטיפולים, טיפול דיקור סיני שמתקיים אחת לחודש או אחת למספר שבועות מחזק את עמידות הגוף והנפש מפני התפרצות המחלה.

איך טיפולי דיקור סיני יכולים לעזור?

הדיקור הסיני יעיל לטיפול במחלות מעי דלקתיות כמו קרוהן וקוליטיס. הוא משפיע על ההצטלקות של רקמת המעי ועל תהליכי הרבייה של התאים במעי. בעקבות הטיפול, נמנעות הצלקות במעי והמעי חוזר לפעילות מאוזנת. בנוסף, טיפולי דיקור סיני מצליחים לאזן את פעילות מערכת העצבים ומערכת העיכול.

בשלבים בהם המחלה פעילה טיפולי הדיקור מתמקדים בהקלה על התסמינים (שלשולים, כאבי בטן, חולשה). השלב הבא יהיה התמקדות בחיזוק המערכות על מנת למנוע התקפים חוזרים. יחד עם טיפולי דיקור שניתנים בקליניקה נדרשת גם הקפדה של המטופל על תזונה בריאה ומתאימה ואורח חיים נכון (כולל פעילות גופנית).

מתי רואים תוצאות?

טיפולי דיקור סיני משמשים מזה אלפי שנים להקלה וטיפול במחלות מעי דלקתיות. הדיקור הסיני אינו כרוך בכאב או תופעות לוואי. לרוב התוצאות הראשונות מופיעות כבר לאחר הטיפול הראשון. באופן הדרגתי עם התקדמות סדרת הטיפולים, יורגש שיפור משמעותי בתסמינים ובעמידות של הגוף בפני התפרצות חוזרת של המחלה.

דיקור סיני למיגרנה פיברומיאלגיה דיקור סיני מחלות מעי דלקתיות - קרוהן וקוליטיס - דיקור סיני איך לבחור מטפל בדיקור סיני דיקור סיני מחיר בלוג דיקור סיני דיקור סיני לכאבי גב דיקור סיני לפוריות בעיות עיכול תמונות מהמרפאה רפואה סינית אודות מחלות דיקור סיני לחרדה ומתח נפשי דיקור סיני ברמת אביב, וגם בראשון לציון. שאלות ותשובות 054-5721258 יעוץ טלפוני חינם דף הבית דיקור סיני המלצות טיפים ביטוח בריאות רפואה משלימה במרפאה כלים ושיטות במרפאה שאלות נפוצות במרפאה